Thank you my Friends iam grateful!

Hello my lovelys,

heute möchte ich einfach mal die kurze Zeit die ich habe nutzen, um mich bei Euch zu bedanken.

Danke, dass Ihr seit ein paar Monaten ein fester Bestandteil meines Bloggerlebens geworden seit.

Danke, dass Ihr mich mit all meinen Stärken und Schwächen nehmt!

Danke, dass wir sometimes einfach so viel Blödsinn quatschen können, dass ich mir vor lachen fast in die Hose pischer.

Ich finde, es ist auch einfach mal wichtig Dank zu sagen und hiermit tu ich das!
Schön das es Euch gebt, ich freue mich auf eine weitere schöne Zeit mit Euch.

Ich umarme Euch

Eure Ninja Princess x

wpid-548110_289942124413170_126894987384552_666793_1778081886_n.jpg

Hello my lovelys,

today I want to use the short time that I have , to thank you.

Thank you, for becoming since a few months an integral part of my blogger life.

Thank you, to take me with all my strengths and weaknesses!

Thank you, that we can talk sometimes so much nonsense, that i have to laugh so hard that i almost pee my pants.

I think it’s also important to say thanks once in a while and be grateful, and herewith I do that!

Here you go my THANK YOU for yous.

I embrace you.

Your Ninja Princess x

Advertisements

19 comments

  1. Hey Ninjaprincess! Wie lange kennen wir uns jetzt? 3 Wochen? Und trotzdem kommt es mir so vor, als hätten wir schon zusammen Muffins gegessen, Schottland-Fotos angesehen und Lacke getauscht. Ich finde es supercool, dich kennen gelernt zu haben, und freue mich auf lange Bloggerfreundschaft! *drück*

    Liked by 1 person

Happy to read from you guys

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s